skateworld

skateboard forum with trick tips and everything else related to skateboarding!
 
HomeFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 VIDEOS!!!!!

Go down 
AuthorMessage
L0G0
admin
admin
avatar

Number of posts : 110
Age : 25
Localisation : N/A
Registration date : 2007-08-05

PostSubject: VIDEOS!!!!!   Sun Aug 05, 2007 8:19 pm

any vids you wanna post up, right here please!
this one is for videos like, just skate vids, the other is for stuff of you, i think......well it was just a clear up, so SOAD can go youtube happy here, cuz he went crazy all over the place lol
Back to top Go down
View user profile http://skateforchrist.forumotion.com/index.htm
Admin
admin
admin
avatar

Number of posts : 77
Localisation : earth
Registration date : 2007-06-02

PostSubject: Re: VIDEOS!!!!!   Mon Aug 06, 2007 3:04 am

the filming section i made for people who want to show off their cam or talk about fisheyes etc...
this is for things that you found on youtube or that
Back to top Go down
View user profile http://skateworld.own0.com
-Wings-
Grow Wings
Grow Wings
avatar

Number of posts : 31
Age : 25
Registration date : 2007-08-05

PostSubject: Re: VIDEOS!!!!!   Mon Aug 06, 2007 3:54 am

LOGO wrote:
this one is for videos like, just skate vids, the other is for stuff of you, i think......well it was just a clear up, so SOAD can go youtube happy here, cuz he went crazy all over the place lol

I probably gave you this idea, because in one of SOADS threads I mentioned making a new section and him making his youtube crazy thread.

_________________

Join Us http://z11.invisionfree.com/Sk84Ever/index.php?act=idx
Back to top Go down
View user profile
SOADsk8er
S*O*A*Dsk8er
S*O*A*Dsk8er
avatar

Number of posts : 170
Age : 25
Registration date : 2007-07-23

PostSubject: Re: VIDEOS!!!!!   Mon Aug 06, 2007 11:25 am

idk i think there arent any vids left Razz

_________________
I landed a double flip!! Very Happy
check out my site at www.skaterslounge.yoo7.com
recruting for mods and admins!!

Back to top Go down
View user profile
L0G0
admin
admin
avatar

Number of posts : 110
Age : 25
Localisation : N/A
Registration date : 2007-08-05

PostSubject: Re: VIDEOS!!!!!   Mon Aug 06, 2007 4:18 pm

wings AND Admin are correct, yeah this is for youtube, cuz i saw that wings was like, is this necessary? so this will clear things up so if you want to watch skate vids, here you go.

thanks guys
Back to top Go down
View user profile http://skateforchrist.forumotion.com/index.htm
Sponsored content




PostSubject: Re: VIDEOS!!!!!   

Back to top Go down
 
VIDEOS!!!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jamaica v USA in 104th Millrose Games & Videos
» Can-Am videos now on YouTube
» Past videos of Redditch.
» Bay Sheffield videos
» Videos from Taylor Park, CO

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
skateworld :: Skateboard Media-
Jump to: